Află cum am ajutat brandul Wiseleader să își lanseze cu succes primul program de inducție în management pentru antreprenorii români.
Proiectul foarte pe scurt
Misiune
Wiseleader își propune să lanseze cu succes primul său program digital de inducție în management adresat antreprenorilor și managerilor români.
Serviciile oferite
- Landing page copywriting
- Texte pentru Facebook ads
- Strategie de conținut
Rezultate
Programul Management de A la Z a fost lansat cu succes. Primele grupe de cursanți se bucură atât de experiența Premium a programului, cât și de cea lite.
Înscrierile sunt în continuare deschise. Cu un click aici poți vedea textele scrise de mine pentru landing page-ul programului. Poți de asemenea să îți rezervi un loc în Management de A la Z.
Clientul
Wiseleader transformă provocările în oportunități de creștere. Îi transformă și pe antreprenorii români din șefi în manageri și adevărați lideri. Ei vin cu soluții, resurse și instrumente de creștere pe care le-au validat în munca cu peste 100 de echipe de management din 5 țări diferite.
Proiectul foarte pe lung
Procesul de muncă
Avantajul când lucrezi cu un client ca Wiseleader este că brieful completat de client conține până la virgulă:
- Cine este avatarul de client
- Care este durerea acestuia
- Cum îi adresează și rezolvă problema programul lansat
Nu a fost nevoie de ședințe interminabile și de call-uri. Clientul și-a definit clar cine este, care îi sunt valorile de brand, tonul vocii, diferențiatorii și plus valoarea oferită pe piață.
Așadar, tot ce am avut de făcut a fost să strâng aceste informații într-un brief și să potrivesc piesele de puzzle într-o pagină de vânzare clară și convingătoare.
Aspecte de care am ținut cont în redactarea paginii de vânzare:
- Avatar: cine citește landing page-ul
- Canalele de trafic din care vine
- Mesajul la care audiența a fost expusă anterior
Provocare: un mix de audiențe
Principala provocare a proiectului, pe lângă explicarea unui program complex de management într-un limbaj simplu, a fost mixul de audiențe.
Această pagină se adresează atât antreprenorilor familiarizați cu Wiseleader, cât și unui public rece. Traficul landing page-ului avea de asemenea mai multe surse:
- Baza de date cu clienți actuali
- Public cald din canalele de comunicare ale brandului
- Public rece din Facebook ads
Mesajul principal al paginii se adresează unor persoane care au fost expuse la mesaje și experiențe de brand diferite.
Soluția: Long-form landing page
Am decis să optez pentru o pagină de vânzare în format lung, care să comunice în mod eficient:
- Cine este Wiseleader și de ce are atât de multă valoare de oferit
- Faptul că își lansează primul program de inducție în management
- De ce vocea Wiseleader merită ascultată
- Motive pentru a avea încredere în brand
- Rezultatele acestora din munca cu 100+ companii din 40+ domenii
- Principala problemă pe care noul program o adresează
- Beneficiile majore ale programului de management
- Informații vitale despre program: curricula, durată, preț, cum au loc înscrierile, și așa mai departe
A rezultat un landing page cu peste 25 de secțiuni – fiecare secțiune clarificând o informație, adresând o obiecție sau o întrebare, alinând o temere sau oferind informații vitale pentru ca vizitatorul să ia o decizie și să acționeze.
Above the fold: focus pe problemă
Întrebarea cu un landing page, în special dacă este pentru o lansare de produs, este: “Cu ce începem?”:
- Cu produsul
- Cu promisiunea/ principalul beneficiu
- Cu problema pe care o rezolvă produsul
Am ales ca titlul din prima secțiune a landing page-ului să fie axat pe problemă. Iată de ce.
Am ajuns la concluzia că indiferent de sursa de trafic sau de avatar, persoana expusă la mesajul paginii se află într-unul din cele 2 stadii de conștientizare:
- Conștient de durere: Vizitatorul știe că are o problemă, însă nu știe că există soluții specific construite pentru aceasta.
- Conștient de soluție: Vizitatorul știe că are o problemă și că există soluții, dar nu știe că produsul pe care îl lansăm este o posibilă soluție.
Din acest punct, misiunea textului meu este să trec vizitatorul prin următoarele stadii de conștientizare, până în punctul achiziției:
- Conștient de produs: află să produsul lansat este o soluție viabilă pentru el
- Grad maxim de conștientizare: află să produsul lansat este soluția care i se potrivește cel mai bine
- Conversie, încântare, engagement
Așadar, firul logic al argumentului de vânzare începe de la problemă (în acest caz).
Extras din landing page
“Când haosul domnește și afacerea stă pe loc, devino liderul care face lucrurile să se întâmple.
- Elimină haosul
- Recapătă controlul asupra propriei afaceri
- Construiește o echipă autonomă”
Cu toate astea, am folosit spațiul valoros de pe prima pagină pentru a incorpora și o promisiune în titlu, dar și 3 beneficii cheie pentru avatarul de client.
- Problema: haos + afacerea stă pe loc
- Promisiunea: devii lider + faci lucrurile să se întâmple
- 3 Beneficii cheie: elimini haosul, îți recapeți controlul asupra propriei afaceri, construiești o echipă autonomă
Oferta de vânzare
Am introdus oferta de vânzare pe landing page abia după ce:
- Am comunicat clar cine este brandul, care este produsul și ce plus valoare oferă
- Am adus vizitatorul în stadiul de conștientizare potrivit
- Am construit valoare, autoritate și încredere
Cum am construit autoritate și încredere
Publicul cald și clienții Wiseleader știu ce are brandul de oferit și de ce este o voce autoritativă în domeniu. Publicul rece, însă, nu știe aceste aspecte.
De aceea, am introdus pe pagina de vânzare diverse elemente menite să construiască autoritatea brandului și să solidifice încrederea prospectului în acesta.
- Am propus introducerea unei benzi de autoritate ce conține brandurile cu care Wiseleader a colaborat în trecut
- Am presărat pe parcursul paginii bucăți scurte și de efect din testimonialele clienților
- Am transparentizat întregul proces de plată, înscriere și accesare a programului
Rezultate
În final, scopul meu în acest proiect este să fac cât mai ușoară întâlnirea dintre brand și clienții ideali – adică exact acei oameni care au cu adevărat nevoie de programul de management realizat de Wiseleader.
Misiunea mea este ca acești oameni să identifice ușor și rapid beneficiile promise de noul produs: recăpătarea controlului asupra propriei afaceri, descoperirea libertății de a delega eficient unei echipe autonome, bucuria de a conduce o afacere lipsită de haos, bazată pe sisteme și proceduri.
Misiunea a fost îndeplinită iar programul s-a lansat cu o serie sănătoasă de cursanți, atât în varianta Premium, cât și în cea lite. Înscrierile continuă să fie deschise la momentul redactării acestui studiu de caz – click aici pentru a accesa pagina de vânzare.
Clientul a revenit la finalul proiectului cu o nouă solicitare: aceea de a scrie newsletterul periodic trimis către comunitatea Wiseleader, dar și conturarea strategiei de content marketing pentru grupul privat al cursanților Premium.
Pentru mine, continuarea colaborării este pe departe cel mai bun feedback pe care îl pot primi.
Testimonial Wiseleader
Dar cel mai bine este să las aici cuvintele clientului:
“Îmi plac performerii care sunt asumați pe ceea ce fac și profesioniști. Pentru mine, Anda e acel colaborator pe care simt că mă pot baza. Știi, cum in orice echipă ai 2-3 oameni la care poți să le dai responsabilități și poți să stai liniștit că totul e în regula și că rezultatele vin? Așa e Anda pentru noi. Apreciez mult standardul de performanță pe care singură și-l impune și pe care îl livrează mereu. Și pune pe lângă asta pasiunea ei pentru domeniu, pasiune care o face mereu sa devină mai bună în ceea ce face. Nu e colaboratorul perfect, nu cred în asta. Dar sigur e colaboratorul pe care l-aș vrea în jurul meu și pe care l-aș recomanda oricând.”
Diana Crișan
Wiseleader – Fondator
Texte favorite
Landing page
- Primul program de management marca Wiseleader care iese din sala virtuală de curs și îți intră în echipă, în finanțe și în rezultate.
- Ca un dirijor care ia pe rând locul violonistului, al toboșarului și apoi al chitaristului, un conducător de echipă nu poate genera rezultate remarcabile atunci când se afundă în operațional.
- Oricine poate citi o carte de business, la fel cum oricine poate face un MBA sau un curs de management. 𝐀𝐝𝐞𝐯𝐚𝐫𝐚𝐭𝐮𝐥 𝐢𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭𝐮𝐧𝐜𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐢 𝐭𝐞𝐨𝐫𝐢𝐚 𝐢𝐧 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐚.
Facebook ads
E un motiv pentru care alegi poteca bătătorită în drumeții pe munte. Te miști mai rapid, ești în siguranță și 𝘀𝘁𝗶𝗶 𝘂𝗻𝗱𝗲 𝗮𝗷𝘂𝗻𝗴𝗶.
👉 am muncit 1 la 1 cu peste 100 de antreprenori
👉 am construit 125 de echipe de management din 40+ domenii și 5 țări
👉 cu 95% rată de implementare și recomandare
Și uite așa, am creat o potecă bătătorită în zona slab explorată a managementului 👉 Link
Proiectul tău
Dacă ți-a plăcut acest studiu de caz, nu mai sta pe banca de rezerve. Intră în joc și pune bazele propriului tău proiect! Spune-mi câteva cuvinte despre ce îți propui să faci în acest formular. Eu îmi dau seama cum îți pot fi de folos și apoi ne cunoaștem mai bine într-un call gratuit de 20 de minute.
Până atunci, ne vedem mai rar pe Facebook și mai des pe Instagram stories. Keep shining!