Află cum am ajutat brandul Wiseleader să își lanseze cu succes primul program de inducție în management pentru antreprenorii români.

Proiectul foarte pe scurt

Misiune

Wiseleader își propune să lanseze cu succes primul său program digital de inducție în management adresat antreprenorilor și managerilor români.

Serviciile oferite

Rezultate

Programul Management de A la Z a fost lansat cu succes. Primele grupe de cursanți se bucură atât de experiența Premium a programului, cât și de cea lite.

Înscrierile sunt în continuare deschise. Cu un click aici poți vedea textele scrise de mine pentru landing page-ul programului. Poți de asemenea să îți rezervi un loc în Management de A la Z.

Clientul

Wiseleader transformă provocările în oportunități de creștere. Îi transformă și pe antreprenorii români din șefi în manageri și adevărați lideri. Ei vin cu soluții, resurse și instrumente de creștere pe care le-au validat în munca cu peste 100 de echipe de management din 5 țări diferite.

Proiectul foarte pe lung

Procesul de muncă

Avantajul când lucrezi cu un client ca Wiseleader este că brieful completat de client conține până la virgulă:

Nu a fost nevoie de ședințe interminabile și de call-uri. Clientul și-a definit clar cine este, care îi sunt valorile de brand, tonul vocii, diferențiatorii și plus valoarea oferită pe piață.

Așadar, tot ce am avut de făcut a fost să strâng aceste informații într-un brief și să potrivesc piesele de puzzle într-o pagină de vânzare clară și convingătoare.

Pagină de vânzare Wiseleader (copywriter Anda Cristea)
Pagină de vânzare Wiseleader (copywriter Anda Cristea)

Aspecte de care am ținut cont în redactarea paginii de vânzare:

Provocare: un mix de audiențe

Principala provocare a proiectului, pe lângă explicarea unui program complex de management într-un limbaj simplu, a fost mixul de audiențe.

Această pagină se adresează atât antreprenorilor familiarizați cu Wiseleader, cât și unui public rece. Traficul landing page-ului avea de asemenea mai multe surse:

Mesajul principal al paginii se adresează unor persoane care au fost expuse la mesaje și experiențe de brand diferite.

Soluția: Long-form landing page

Am decis să optez pentru o pagină de vânzare în format lung, care să comunice în mod eficient:

A rezultat un landing page cu peste 25 de secțiuni – fiecare secțiune clarificând o informație, adresând o obiecție sau o întrebare, alinând o temere sau oferind informații vitale pentru ca vizitatorul să ia o decizie și să acționeze.

Above the fold: focus pe problemă

Întrebarea cu un landing page, în special dacă este pentru o lansare de produs, este: Cu ce începem?”:

Am ales ca titlul din prima secțiune a landing page-ului să fie axat pe problemă. Iată de ce.

Am ajuns la concluzia că indiferent de sursa de trafic sau de avatar, persoana expusă la mesajul paginii se află într-unul din cele 2 stadii de conștientizare:

  1. Conștient de durere: Vizitatorul știe că are o problemă, însă nu știe că există soluții specific construite pentru aceasta.
  2. Conștient de soluție: Vizitatorul știe că are o problemă și că există soluții, dar nu știe că produsul pe care îl lansăm este o posibilă soluție.

Din acest punct, misiunea textului meu este să trec vizitatorul prin următoarele stadii de conștientizare, până în punctul achiziției:

Așadar, firul logic al argumentului de vânzare începe de la problemă (în acest caz).

Extras din landing page

“Când haosul domnește și afacerea stă pe loc, devino liderul care face lucrurile să se întâmple.

Cu toate astea, am folosit spațiul valoros de pe prima pagină pentru a incorpora și o promisiune în titlu, dar și 3 beneficii cheie pentru avatarul de client.

Oferta de vânzare

Am introdus oferta de vânzare pe landing page abia după ce:

Cum am construit autoritate și încredere

Publicul cald și clienții Wiseleader știu ce are brandul de oferit și de ce este o voce autoritativă în domeniu. Publicul rece, însă, nu știe aceste aspecte.

Propunerea mea pentru creșterea gradului de încredere: o bandă de autoritate cu logo-urile brandurilor ajutate de Wiseleader
Propunerea mea pentru creșterea gradului de încredere: o bandă de autoritate cu logo-urile brandurilor ajutate de Wiseleader

De aceea, am introdus pe pagina de vânzare diverse elemente menite să construiască autoritatea brandului și să solidifice încrederea prospectului în acesta.

Nu am păstrat testimonialele doar pentru secțiunea de testimoniale de la finalul paginii de vânzare.
Nu am păstrat testimonialele doar pentru secțiunea de testimoniale de la finalul paginii de vânzare.

Rezultate

În final, scopul meu în acest proiect este să fac cât mai ușoară întâlnirea dintre brand și clienții ideali – adică exact acei oameni care au cu adevărat nevoie de programul de management realizat de Wiseleader.

Misiunea mea este ca acești oameni să identifice ușor și rapid beneficiile promise de noul produs: recăpătarea controlului asupra propriei afaceri, descoperirea libertății de a delega eficient unei echipe autonome, bucuria de a conduce o afacere lipsită de haos, bazată pe sisteme și proceduri.

Misiunea mea este ca acești oameni să identifice ușor și rapid beneficiile promise de noul produs
Misiunea mea este ca acești oameni să identifice ușor și rapid beneficiile promise de noul produs

Misiunea a fost îndeplinită iar programul s-a lansat cu o serie sănătoasă de cursanți, atât în varianta Premium, cât și în cea lite. Înscrierile continuă să fie deschise la momentul redactării acestui studiu de caz – click aici pentru a accesa pagina de vânzare.

Clientul a revenit la finalul proiectului cu o nouă solicitare: aceea de a scrie newsletterul periodic trimis către comunitatea Wiseleader, dar și conturarea strategiei de content marketing pentru grupul privat al cursanților Premium.

Pentru mine, continuarea colaborării este pe departe cel mai bun feedback pe care îl pot primi.

Testimonial Wiseleader

Dar cel mai bine este să las aici cuvintele clientului:

Îmi plac performerii care sunt asumați pe ceea ce fac și profesioniști. Pentru mine, Anda e acel colaborator pe care simt că mă pot baza. Știi, cum in orice echipă ai 2-3 oameni la care poți să le dai responsabilități și poți să stai liniștit că totul e în regula și că rezultatele vin? Așa e Anda pentru noi. Apreciez mult standardul de performanță pe care singură și-l impune și pe care îl livrează mereu. Și pune pe lângă asta pasiunea ei pentru domeniu, pasiune care o face mereu sa devină mai bună în ceea ce face. Nu e colaboratorul perfect, nu cred în asta. Dar sigur e colaboratorul pe care l-aș vrea în jurul meu și pe care l-aș recomanda oricând.”

Diana Crișan

Wiseleader – Fondator

Textele mele favorite de pe landing page-ul Wiseleader
Textele mele favorite de pe landing page-ul Wiseleader

Texte favorite

Landing page

Facebook ads

E un motiv pentru care alegi poteca bătătorită în drumeții pe munte. Te miști mai rapid, ești în siguranță și 𝘀𝘁𝗶𝗶 𝘂𝗻𝗱𝗲 𝗮𝗷𝘂𝗻𝗴𝗶.

👉 am muncit 1 la 1 cu peste 100 de antreprenori

👉 am construit 125 de echipe de management din 40+ domenii și 5 țări

👉 cu 95% rată de implementare și recomandare

Și uite așa, am creat o potecă bătătorită în zona slab explorată a managementului 👉 Link

Proiectul tău

Dacă ți-a plăcut acest studiu de caz, nu mai sta pe banca de rezerve. Intră în joc și pune bazele propriului tău proiect! Spune-mi câteva cuvinte despre ce îți propui să faci în acest formular. Eu îmi dau seama cum îți pot fi de folos și apoi ne cunoaștem mai bine într-un call gratuit de 20 de minute.

Până atunci, ne vedem mai rar pe Facebook și mai des pe Instagram stories. Keep shining!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *