Eh, nu am făcut site-ul singură-singurică, că am avut ditamai echipa în spate – dar eu am gândit structura și am scris textele.
Misiune
Arkavis construiește vile pentru milionari în Spania de mai bine de 10 ani. Compania are o frumusețe de portofoliu, dar zero prezență în online. Misiunea mea este să schimb asta și să îi arăt lumii cine este Arkavis de fapt.
Serviciile oferite
Am început cu textele pentru site, dar nu m-am oprit aici. Uite cum arată colaborarea mea cu Arkavis în materie de livrabile:
- Texte pentru site
- Texte pentru ads pe social media
- Articole pe blog
- Postări pe social media (text și design)
Rezultate
Arkavis și-a construit o prezență online premium, profesionistă și de încredere. Nu dau milionarii DM că vor și ei vilă, dar toate eforturile de marketing îi ajută să capete credibilitate în piață și să le câștige încrederea potențialilor clienți.
Procesul de muncă
Etapa inițială
E o plăcere să lucrezi cu branduri ca Arkavis! Încă de la început, clientul a venit cu un obiectiv clar. Mi-a pus pe masă următoarele informații:
- manual de brand
- factori diferențiatori
- misiune
- valori de brand
- ghid de comunicare
- avatar de client
Să tot fii copywriter în așa condiții!
Etapa de research
De obicei îmi briefuiesc clienții ca să extrag de la ei informațiile de mai sus. Dar cum aici nu a fost cazul, am trecut direct la logica din spatele conținutului de pe site: cum sună conținutul din nișă, la ce se așteaptă clientul meu ideal și cam care sunt bunele practici când comunici cu milionarii care își fac vile cu spa și piscină prin țări însorite.
Textele site-ului
Obiectivul meu stă în simplitate și claritate. Vreau ca vizitatorul să înțeleagă rapid ce face Arkavis și de ce e atât de special, dar fără să-l copleșesc cu o tonă de text și informații.
Uite cum arată structura site-ului în faza incipientă a proiectului:
După cum vezi în imaginea de mai sus, copywriterul gândește:
- Structura site-ului
- Secțiunile
- Fluxul de informații
- Chiar și unele aspecte ce țin de design
- Și abia apoi scrie și trimite textul propriu-zis
Toate aceste informații pleacă la echipa de IT care se apucă de implementare (adică construiește site-ul propriu-zis, face designul și îl populează cu textul trimis de copywriter).
Sugestie de design vs. implementarea în pagină
Îmi plac super mult before & after-urile, așa că uite câteva sugestii de design trimise către IT împreună cu copy-ul. Vezi ce a ieșit la implementarea în pagină:
Cum a ieșit site-ul final
Bineînțeles că scrierea propriu-zisă a copy-ului a durat ceva timp. Prima dată am avut un Draft, apoi Draft (1), Draf Final și în final Draft final (1). Cum se face.
Dar sunt mândră de ce-a ieșit. Scroll mai jos să vezi o poză cu home page-ul (nu îți arăt fiecare pagină că îmbătrânești).
Ce zice clientul
Clientul trebuie să fie mulțumit din moment ce intrăm în a patra lună de colaborare (wink wink). Îi scriu articole pe blog, îl ajut cu reclame faine pe social media și lucrăm împreună la conținutul postat de brand pe rețelele de socializare.
Uite ce-a zis până acum despre mine și colaborarea noastră:
Sunt super mulțumit de colaborarea cu tine și de tot efortul pe care îl depui!
Valentin Pleșa, Owner Arkavis
Nici n-am nevoie de mai mult feedback, că omul e ocupat.
Uite cum arată postările pe social media
Ah, să nu uit. Mă ocup de prezența Arkavis pe social media – strategie, mix de conținut, text și design. Uite ce a ieșit:
Eu sunt Anda Cristea
Și fac site-uri faine pentru businessuri în creștere. Investiția unei colaborări ca cea cu Arkavis începe de la 500 de euro + TVA (doar pentru website copywriting). Vrei să primești o ofertă personalizată? Scrie-mi cu încredere.
Până atunci, ne vedem mai rar pe Facebook și mai des pe Instagram stories. Keep shining!