Salutti! Anda Scrie aici.

Nu-i așa că e mai ușor să știi din start cum funcționează lucrurile? Ei bine, uite cum funcționează colaborarea cu un copywriter (ok, nu chiar orice copywriter ci cu mine!).

Capitolul 1: Rezervă un loc în calendar

Dacă te întrebi cum poți să lucrezi cu mine, răspunsul e simplu: rezervi un loc în calendar! Parcurgi pasul ăsta în schimbul unui avans (și evident în urma unei discuții în care am stabilit că vrem să lucrăm împreună).

Dacă te întrebi cum poți să lucrezi cu mine, răspunsul e simplu: rezervi un loc în calendar
Dacă te întrebi cum poți să lucrezi cu mine, răspunsul e simplu: rezervi un loc în calendar

Agreăm împreună perioada calendaristică în care eu lucrez la proiect, atât în funcție de nevoile tale, cât și de disponibilitatea mea.

Avansul e fix ceea ce sună: plata prin care îți iei angajamentul că începi un proiect cu un copywriter – moi. Dacă stabilim ceva și apoi se schimbă regulile jocului, avansul nu se restituie. Dacă n-ar fi avansul, nu s-ar povesti. Ăsta e scopul lui.

Capitolul 2: Cum lucrezi cu Anda Scrie

Imediat după plata avansului, stabilim împreună pașii intermediari și deadline-ul pentru finalizarea lor:

  1. Îți trimit brieful: (deadline)
  2. Completezi brieful: (deadline)
  3. Vin cu primul draft de copy: (deadline)
  4. Începe etapa de feedback & modificări: (deadline)
  5. Proiectul este OFICIAL finalizat: (deadline)

Fără acești super pași intermediari, tot proiectul se dă peste cap. Partea bună este că îi agreăm împreună încă de la început.

Fără acești super pași intermediari, tot proiectul se dă peste cap
Fără acești super pași intermediari, tot proiectul se dă peste cap

Capitolul 2.1. Perioada de feedback

Etapa de feedback & modificări durează 7 zile și începe din momentul în care ți-am trimis textele. După încheierea etapei de feedback, proiectul este OFICIAL finalizat.

Tratez orice solicitare apărută după finalizarea proiectului ca un proiect nou. În consecință, reluăm pașii de mai sus (începând cu ofertă, avans, deadlines, feedback).

Capitolul 2.2. Angajamentele mele

La ce mă înham eu:

Capitolul 3: Ce poate merge prost

E ok să schimbi data proiectului și să completezi brieful cu o lună întârziere. Dar dacă pașii intermediari se duc naibii, avansul e mai pierdut ca mine într-o parcare subterană de mall.

Capitolul 4: Apar chestii noi de făcut

Se întâmplă să apară o nouă pagină pentru site, un extra mail intermediar în campanie sau vreo 3 reclame neprevăzute. E ok, dar nu le încadrăm în aceiași termeni ai agreementului.

Noile livrabile vin cu o nouă ofertă și cu un nou deadline (ceea ce nu înseamnă că nu fac tot posibilul să le încadrez în deadline-ul agreat inițial).

Imagine rară cu un copywriter atunci când apar chestii noi de făcut din mersi
Imagine rară cu un copywriter atunci când apar chestii noi de făcut din mersi

Capitolul 5: Curățare & întreținere

Glumesc!

Capitolul 6: Concluzie

Cam astea sunt instrucțiunile de bază. În cazul în care avem un proiect mai mare, e posibil să existe mai multe etape de finalizare a textelor, mai multe etape de feedback, chiar mai multe briefuri. Și e ok.

Atunci agreăm împreună regulile jocului, astfel încât acestea să se plieze pe proiectul tău.

Anda Scrie, dar mai și vorbește
Anda Scrie, dar mai și vorbește

Anda Scrie, dar mai și vorbește

Completează formularul de proiect nou și programăm un discovery call de 20 de minute în care ne cunoaștem și ne spunem ofurile (mai mult tu mie :D).

Sunt sociabilă?

Bine, nu sunt. Dar fac o treabă bună pentru algoritm și îți spun că mă găsești pe Instagram, pe Facebook și mereu pe Blog.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *