Află cum am ajutat un brand premium de fashion să formeze noi parteneriate care să îl ducă la următorul nivel.
Rezumatul proiectului
Misiune
Zula Story își propune să își crească vizibilitatea de brand prin formarea de noi oportunități și parteneriate, în special în mass-media românească.
Serviciile oferite
Pentru a-și atinge obiectivul, clientul are nevoie de o prezentare care să îl ajute să formeze noi parteneriate. Realizarea prezentării acoperă serviciile mele de:
- Copywriting
- Design
Rezultate
Costumele de baie Zula Story sunt acum purtate în emisiunea Splash, vedete la apă!. Sunt convinsă că Zula Story mai are multe de spus pe piața românească de fashion. Click aici pentru a arunca o privire pe magazinul lor online.
Texte favorite
- Nature is our inspiration. Women are our muse.
- Undress your insecurities & be your most authentic self
- Swim line built for real, fierce, and elegant women
- Our goal: help women regain their maximum confidence on the beach
- Be unapologetically you
- Our love letter to humans and nature
- Look and feel like a million bucks
Procesul de muncă
Colaborarea mea cu Zula Story a început cu un brief și cu o întâlnire inițială.
Astfel, am aflat:
- De ce brandul Zula Story este special (unicitatea brandului)
- Povestea brandului
- Dar și detalii despre publicul țintă, diferențiatori sau tonul vocii
Mesajul principal
Iată cele 3 elemente în jurul cărora am construit mesajul principal:
- Arăți bine: designul este unul flatant pentru toate tipurile de corp
- Eco: sustenabilitate și iubire pentru natură
- High-end: niciun compromis când vine vorba de calitate
Așadar, întreaga prezentare se rezumă în jurul acestor trei elemente:
- Design
- Sustenabilitate
- Lux
Desingul folosit ca diferențiator
Cum am pus în cuvinte ideea de desing flatant pentru toate tipurile de corp:
Au ajutat și expresii ca:
- Every body is a bikini body
- We design our garments with women’s natural figures and shape in mind
- Design that hug your curves in all the right places
- Accentuated waistline
Poziționare premium
Cuvintele pe care le-am folosit pentru a poziția brandul ca fiind unul premium:
- Garments în loc de articles, items sau costumes
- Timeless styles în loc de basics
- Premium fabrics, from the main fabric to the last sewing thread
Designul prezentării
Am ales un design care respectă identitatea vizuală a brandului și susține cu succes mesajul transmis în text.
O caracteristică importantă a brandului Zula Story este iubirea pentru natură:
- Folosește în producție materiale 100% reciclabile
- Producția este locală, emisiile de carbon fiind reduse
- Iubirea față de natură e o latură a personalității de brand, desingul costumelor de baie fiind inspirat din flora africană
Personalitatea brandului exprimată în culori
Verdele a fost alegerea mea firească pentru realizarea designului. Cu toate astea, nu am renunțat la accentele puternice de culoare inspirate de flora africană și incorporate de cele două fondatoare în linia lor.
Caracteristicile de brand
Iată principalele caracteristici ale brandului:
- Costumele de baie nu devin transparente atunci când se udă
- Nu au accesorii metalice sau de altă natură care să se deterioreze în timp sau să rănească
- Materialele sunt importate din UE
- Au dublură de material și cusături duble pentru extra rezistență
- Linia de costume de baie se adresează femeilor, dar are și câteva modele pentru bărbați și copii
Și cum arată acestea într-o prezentare folosind tehnici de copywriting și design:
Client fericit, copywriter fericit
Zula Story este visul oricărui copywriter: are o fundație solidă de diferențiatori, are o imagine de brand unică și, poate cel mai important, are nenumărate caracteristici de brand pe care le-am folosit ca muniție în prezentarea adresată colaboratorilor, furnizorilor și altor stakeholders.
Dar cel mai bine este să las aici cuvintele clientului.
Testimonial
“Ne-am regăsit perfect în ce ai scris. Ne regăsim exact!”
“Ai făcut așa frumos că vrem să-ți punem textul peste tot, și pe site la About Us!”
Ramona Ungurianu
Zula Story – Fondator
Nu au glumit, chiar au pus pe site la About Us. Click aici să vezi.
Proiectul tău
Dacă ți-a plăcut acest studiu de caz, nu mai sta pe banca de rezerve. Intră în joc și pune bazele propriului tău proiect!
Spune-mi în acest formular câteva cuvinte despre ce îți propui să faci. Eu îmi dau seama cum îți pot fi de folos și apoi ne cunoaștem mai bine într-un call gratuit de 20 de minute.