Află cum am ajutat un brand premium de fashion să formeze noi parteneriate care să îl ducă la următorul nivel.

Rezumatul proiectului

Misiune

Zula Story își propune să își crească vizibilitatea de brand prin formarea de noi oportunități și parteneriate, în special în mass-media românească.

Serviciile oferite

Pentru a-și atinge obiectivul, clientul are nevoie de o prezentare care să îl ajute să formeze noi parteneriate. Realizarea prezentării acoperă serviciile mele de:

Rezultate

Costumele de baie Zula Story sunt acum purtate în emisiunea Splash, vedete la apă!. Sunt convinsă că Zula Story mai are multe de spus pe piața românească de fashion. Click aici pentru a arunca o privire pe magazinul lor online.

Texte favorite

Studiu de caz: Un brand high-end de fashion caută noi oportunități și parteneriate
Prima pagină a prezentării clarifică cine (Zula Story), ce face (este un brand high-end de costume de baie) și ce face diferit (flattering aesthetic).

Procesul de muncă

Colaborarea mea cu Zula Story a început cu un brief și cu o întâlnire inițială.

Astfel, am aflat:

Colaborarea mea cu Zula Story a început cu un brief și cu o întâlnire inițială
Colaborarea mea cu Zula Story a început cu un brief și cu o întâlnire inițială

Mesajul principal

Iată cele 3 elemente în jurul cărora am construit mesajul principal:

  1. Arăți bine: designul este unul flatant pentru toate tipurile de corp
  2. Eco: sustenabilitate și iubire pentru natură
  3. High-end: niciun compromis când vine vorba de calitate
Mesajul principal are 3 elemente: design, sustenabilitate, lux.
Am stabilit din start care sunt cele mai importante 3 mesaje din prezentare: unicitatea designului, componenta de lux și sustenabilitatea.

Așadar, întreaga prezentare se rezumă în jurul acestor trei elemente:

Zula Story: Be unapologetically you
Designul prezentării conține pozele brandului și muuuult verde.

Desingul folosit ca diferențiator

Cum am pus în cuvinte ideea de desing flatant pentru toate tipurile de corp:

Cum am pus în cuvinte ideea de desing flatant pentru toate tipurile de corp:
Ideea de desing flatant pentru toate tipurile de corp, pusă în cuvinte și în design.

Au ajutat și expresii ca:

Poziționare premium

Cuvintele pe care le-am folosit pentru a poziția brandul ca fiind unul premium:

Designul prezentării

Am ales un design care respectă identitatea vizuală a brandului și susține cu succes mesajul transmis în text.

O caracteristică importantă a brandului Zula Story este iubirea pentru natură
Iubirea pentru natură, exprimată în imagini, cuvinte, dar și dovezi: materialele produselor sunt 100% reciclabile.

O caracteristică importantă a brandului Zula Story este iubirea pentru natură:

Iubirea față de natură e o latură a personalității de brand, desingul costumelor de baie fiind inspirat din flora africană
De ce-ul brandului (misiunea lui) e strâns legat de componenta eco: materiale reciclabile, producție locală, etc.

Personalitatea brandului exprimată în culori

Verdele a fost alegerea mea firească pentru realizarea designului. Cu toate astea, nu am renunțat la accentele puternice de culoare inspirate de flora africană și incorporate de cele două fondatoare în linia lor.

Feminitate, natură și culoare - toate într-un slide
Feminitate, natură și culoare – toate într-un slide

Caracteristicile de brand

Iată principalele caracteristici ale brandului:

Și cum arată acestea într-o prezentare folosind tehnici de copywriting și design:

Prezentarea caracteristicilor folosind tehnici de copywriting și design
Prezentarea caracteristicilor folosind tehnici de copywriting și design

Client fericit, copywriter fericit

Zula Story este visul oricărui copywriter: are o fundație solidă de diferențiatori, are o imagine de brand unică și, poate cel mai important, are nenumărate caracteristici de brand pe care le-am folosit ca muniție în prezentarea adresată colaboratorilor, furnizorilor și altor stakeholders.

Dar cel mai bine este să las aici cuvintele clientului.

Testimonial

Ne-am regăsit perfect în ce ai scris. Ne regăsim exact!”

“Ai făcut așa frumos că vrem să-ți punem textul peste tot, și pe site la About Us!”

Ramona Ungurianu

Zula Story – Fondator

Nu au glumit, chiar au pus pe site la About Us. Click aici să vezi.

Proiectul tău

Dacă ți-a plăcut acest studiu de caz, nu mai sta pe banca de rezerve. Intră în joc și pune bazele propriului tău proiect!

Te regăsești în munca mea pentru acest brand? Hai să lucrăm împreună :)
Te regăsești în munca mea pentru acest brand? Hai să lucrăm împreună 🙂

Spune-mi în acest formular câteva cuvinte despre ce îți propui să faci. Eu îmi dau seama cum îți pot fi de folos și apoi ne cunoaștem mai bine într-un call gratuit de 20 de minute.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *